[MP3] John Legend vs A-Tuned Kanye

Monday, October 6, 2008

Måste på allvar hajpa den här låten för 3 olika orsaker.

1. Först och främst så är de mycket känsla bakom låten, jag tror att den kommer att gå hem hos många

2. Ännu en Kanye låt där han inte kan släppa Auto-Tune effekten oavsett vad fansen tycker om Kanye+Autotune. Dock måste jag säga att jag inte helt och hållet tröttnat på autotune, dessutom lyckas Kanye ganska bra med sitt autotune experiment.

3. Det är trots allt The Legend. Efter ett par tappade låtar som har läckts så har det byggts upp en jävla mycket förväntan inför Johns kommande platta "Evolver" som släpps så snart som 28 Oktober, så börja spara cash och se till att beställa den redan nu.

Hämta Låten : John Legend ft. Kanye West - It's Over


Länken ovan funkar ej, klicka på bilden nedan om du fortfarande är sugen på låten...peace

 

Hypat av | Ram-E | kl. 14:05  
2 kommentarer
Anonymous said...

Fan...filen har raderats...jävla myndigheter!

October 07, 2008 12:12 PM  
| Ram-E | said...

Jag märkte det...gick inte på Zshare heller....ska se om jag kan lägga den någon annanstans....

October 07, 2008 3:41 PM  

Post a Comment