[MP3] Love Lock Down får lite Donkie Booty

Wednesday, October 8, 2008

Nu när videon för Kanyes nya experiment "Love Lock Down" är ute så vill jag dela med mig en cover som roterat i min iPod ett par gånger nu senaste tiden. 

Om ni har följt bloggen så har ni nog inte missat inläggen jag skrev om Trey Songz två heta covers , "Missunderstood" och "Bust My Windows", så vet ni också att killen fått lite cred. 
Lite passande så tyckte jag att det var på tiden att jag delar med mig låten. Speciellt med låten är att Trey faktiskt inte sjunger här till skillnad från Kanye. Dessutom så tror jag inte den här låten går hem hos alla, precis som "Love Lock Down". 

Jag diggar inte Love Lock Down och jag kan säga att jag till och med vägrat tanka ner den. Däremot så har den här covern på Love Lock Down satt Trey ännu högre upp i min hylla. Det är ett sammarbete med Mims som jag dock inte hittar någonstans på låten..håll koll på hur Trey lyckas sätta en liten Kanye diss på hans egen beat...Enjoy

Hypat av | Ram-E | kl. 15:50  
0 kommentarer

Post a Comment